عتقاد بیل به درمان ایدز در ۱۵ سال آینده

NEW YORK, NY - SEPTEMBER 24:  Bill Gates, chairman and founder of Microsoft Corp., listens during the Clinton Global Initiative (CGI) meeting on September 24, 2013 in New York City. Timed to coincide with the United Nations General Assembly, CGI brings together heads of state, CEOs, philanthropists and others to help find solutions to the world's major problems.  (Photo by Ramin Talaie/Getty Images)

اعتقاد بیل به درمان ایدز در ۱۵ سال آینده

بیل و ملیندا گیتس نیز چون بسیاری از مدیران و شخصیت‌های سیاسی و اقتصادی میهمان مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس بودند.

 

بخش اعظم گفته‌های این دو پیرامون کمپین جدیدشان بود که میلیون‌ها کاربر از سراسر دنیا را از طریق ایمیل و در راستای حرکت به سمت آب آشامیدنی تمیز، آموزش و پرورش بهتر، انرژی‌های تجدیدپذیر و بانکداری آنلاین در کشورهای در حال توسعه ثبت‌نام می‌کند.

 

اما مجری مشهور مراسم، فرید ذکریا در بخشی از این گفتگو از پیشبینی‌های علمی گیتس برای ۱۵ سال آینده سؤال کرد. گیتس پاسخ به این سؤال را با صحبت در مورد اچ‌آی‌وی آغاز کرد. وی به پیشرفت‌های صورت‌گرفته در درمان ایدز نسبت به دهه های هشتاد و نود میلادی اشاره کرد؛ زمانی که ویروس با پیشرفت کامل در بدن، صد در صد از مردم مبتلا به آن را میکشت.

646x323-bill-gates-yakin-obat-hivaids-tersedia-di-tahun-2030-obat-penyembuhan-untuk-penderita-hiv-dan-aids-b

اما اگرچه این بیماری در سال‌های اخیر اندکی کنترل شده و بیماران با مراقبت‌های ویژه می‌توانند حتی از آن جان سالم به در ببرند، اما هنوز درمانی برای این بیماری وجود ندارد.

 

گیتس می‌گوید که طول درمان مادام العمر کنونی برای بیماران ایدزی بسیار دشوار است و پیشبینی می‌کند که محققان به سمت تولید داروهایی حرکت خواهد کرد که طول درمانی یک ساله دارند و پس از آن بیمار دیگر به آن‌ها نیاز ندارد.

 

بیل گیتس اعتقاد دارد که تا ۱۵ سال آینده این دارو تولید خواهد شد.

“اعتقاد بیل به درمان ایدز در ۱۵ سال آینده”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 21 خرداد 1394برچسب:, | 19:0 | نویسنده : بهرام کمانگری |